April - Juni

APRIL
I April fick jag blommor

Överraskade min familj i Värmland, hade mopsvalp på besök, fick hem vårt första bebisplagg, hade en dag ute på sjön (isen) med jobbet
  

Renoveringen fortsatte, vi var och kolla på en kattunge sen firade vi Påsk i Värmland
och längtan efter vår bebis var större och började bli en aning oroande


MAJ
I Maj var det full fart på renoveringen och tillslut blev köket klart, fick ny frisyr, vi var på kosläpp

Vi rensade rabatter, blev sjukskriven, var på auktion, lekte med Troya
 
Slutligen hamnade vi på Sjukhus

JUNI
Den mest händelserika månaden någonsin. Vår underbara älskade son föddes.
3:e Juni 09.48 fick vår lilla prins se dagens ljus, han vägde 2413g och var 45cm lång. Allt hände väldigt fort och förlossningen minns jag inte särskilt mycket ifrån. En dag som började fruktansvärt men slutade i total lycka! Första riktiga mötet med min son fick jag den 4e Juni. Vilken känsla! Att äntligen få sitt barn i famnen, det finns nog inget som går uppemot det. Känslorna strömmade och tårarna rann! 
  

Juni bestod mest av en massa känslor, bebis, sjukhus, blodtryckskontroller, sondmatning, MYS, och slutligen Permission och i slutet av Juni blev vi utskrivna. När vi kom hem så försökte vi ta vara på varenda sekund tillsammans, vi var till sommarstugan, hade massa besök och lärde känna vår underbara son! Vilken otrolig sommar, att bli mamma är så stort! Kärleken till min son är gränslös. Tänk att kärleken kan göra en sådan underbar liten varelse.

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Åh tack så mkt! Kul med lite långt hår ibland ;) Ja 2012 kommer bli bra det med, det är ju kul när de utvecklas och som du säger till sommaren när de ska springa runt och ha sig :)



Kul att läsa din årskrönika!

Kommentera här: