Juli - September

JULI
Var månaden som vi hade väntat på sen 1November året innan men det vi väntade på kom ju som sagt lite tidigare :)
Vi firade vår 6årsdag & Leons BF med härlig grillkväll som avslutades med en smarrig tårta som jag bjöd på
 
Kalas för lillasyster å lillebror i Värmland, MiniGolf, pyssel och MASSA loppisar
  
bomber å annat hemskt i vårt grannland Norge, och ett besök på Leksand Sommarland
 

AUGUSTI
I Augusti var vi på kräftfiske, jag målade om min brudkista, Filip och ett gäng sprang Vasastafetten å jag och Leon agerade chauförer
  
Sen pysslade jag med dopkorten, var på shoppingtur i borlänge, träffade min BB-Kompis å hennes lilla son, var på Jutsuläger
  
Vi var på auktioner, loppisar och till sommarstugan


SEPTEMBER
I september köpte vi en jättefin kamin, var på Torsby Mârten
 
Vi hälsade på Elvira och Amanda, provsatt Bumbo, bakade mycket gott, lagade mycket god mat


  
Många fina höstpromenader, "hittade" björnbajs, köpte ny soffa
 

Kommentarer:

1 Rebecka:

skriven

Vad söt han är lille Leon!! :-) Börjar bli stora pojken nu!! :-)

Kommentera här: