knäppt

Vet inte vad som händer men inlägg försvinner å inlägg ser konstiga ut... hmm.. jaja jag ska försöka leta upp och ordna till det sen. Just nu har vi fått i oss lite frukost, en kaffekopp å en apelsin å nu ska vi ut på promenad. Kul att det känns roligt med promenader igen. Iaf när man går så att det känns i rumpan å ben å man blir lite svettig. Perfekt sätt att dryga ut resterande träning på! Blir nog inte en lika lång promenad idag som igår, gick fasen låångt då men vi ska ut iaf. Å till veckan börjar gympa igen, jihoooo :) nej på med kläder å ut å traska ;)

Kommentarer:

1 Emelie :):

skriven

Ja, visst är de kul att ut med både vagn och hund, men de blir ju som sagt bökigare. Så drygt när Enzo ska stanna och lukta och pissa överallt, speciellt när man väl fått upp tempot :P Lättare om man bara har Enzo eller bara Matilda med sig liksom :) fast jag tycker faktiskt det är skönast att gå själv ändå :P När jag beställde startpaketet med pulver så fick jag med nå "hantlar" typ som man ska ha i varje hand när man är ute och går, ska väl likna stavar tror jag, och dom blir ju svåra att använda med hund & vagn dessutom :D

2 Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.:

skriven

Hej på dig :) Va gärna med och tävlar om dagens blogg (om du inte redan är med)

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-9.html

Ha en bra helg! =)

Kommentera här: