NOLL

Jag har verkligen ingen blogglust överhuvudtaget! Jag har gjort en massa andra saker som tar upp tiden så därför har det blivit så dåligt. Men jag vet liksom inte vad jag ska skriva om.
Jag har somsagt gjort en massa andra saker. Jag har börjat sticka lite igen, började när jag var gravid och tänkte att jag ska göra färdigt den halsduken och sen försöka mig på någon tröja eller liknande till Leon. Sen har jag liksom fullt upp med en bebis som är en riktig liten buse. Han ålar, kryper och är typ överallt känns det som! Men det är väldigt roligt, han sitter själv på golvet eller ligger, ålar och upptäcker världen. Det är så roligt att titta på honom när han hittar något superintressant eller när han försöker ta sig fram. Sen är jag med och leker med honom ibland också förstås. Men det är väldigt skönt också för när han sitter och leker hinner jag tvätta, laga mat och annat samtidigt som han grejar med sitt. Min stora kille! Det händer faktiskt ganska ofta att han vill ner på golvet när jag eller Filip sitter med honom i famnen.
Sen har jag också försökt att fokusera på träningen och motion lite mer. Igår var jag på gymmet klockan 8 på morgon, riktigt skönt att börja dagen så! Ska försöka att besöka gymmet sådär tidigt en gång i veckan iaf. Sen så försöker jag ta en längre powerwalk varje morgon vilket också är skönt. Och just idag har jag GRYM träningsvärk i ben och mage, GÖTT!!! På söndag så ska jag faktiskt iväg och testa på Zumba, det ska bli riktigt kul!
Nej nu ska jag snart krypa ner i sängen!
Men om det är någon som läser, är det något särskilt ni vill att jag ska skriva om, tipsa om eller annat så hör av er!

Kommentera här: