Oktober - December

OKTOBER
I Oktober var det full fart och det började med att jag och Filips systrar och hans svägerskor å mamma åkte på Ladies Night i Leksand. Ojoj va roligt det var även om jag var den enda som efter själva föreställningen ville fortsätta festandet, inte så konstigt med tanke på att jag varit gravid, fött barn och ammat å så :) Men kul var det och en jättebra show

Vi åkte till min kompis Ida i karlstad och övernattade, sen blev det älgjakt och var med grabbarna till stugan en sväng, sen åkte vi till Värmland så de fick ta hand om oss medans pappa jagade,
  
Sen var det full fart med alla förberedelser inför Leons Dop och min 25årsdag, vi bakade, gjorde soppa, grejade och fixade med en massa saker
 
Ett lyckat dop och dopfest
Sedan blev det en väldigt lyckad 25årsfest också :)


Min födelsedagsfrukost :)

NOVEMBER
1a November var det ett år sen vi plussade
I November hade vi en extra hund i två veckor så det blev många promenader, vi tog en del underbara höst/vinterpromenader
  
Leon smakade gröt för första gången, vi lagade mycket god mat, firade farsdag


  
Jag pysslade en del inför jul, vår dator gick sönder, Leon fick sprutor

DECEMBER
December var ju liksom alldeles nyss...
Jag var till Mora och träffade en BB-kompis som hade fixat en fin present åt Filips brorson, klippte håret, fick hem ett nytt TV-spel och var med och lirade lite innebandy


Några fina promenader hanns med, julstökade och fixade en massa julgodis
   

Vi var på Lucia, Julkonsert, julbord och jag fick en skena, var även på Blodtryckskontroll på MVC, slog in julklappar, klädde granen
 
Sen blev det förstås Jul och vi bjöd hit Filips familj dagen före, mycket lyckat sen var vi till Värmland och myste en massa, spelade spel, åt mat, fick klappar och sen blev det Nyår och det firade vi hemma i Dalarna. Nyårsafton var vi i Äppelbo och åt fantastiskt god mat!

Detta året var ett väldigt bra år, blir svårt att toppa! Men jag hoppas och tror att detta år kommer bli minst lika bra!

Kommentera här: