Frukost

Nu har jag och Lilleman intagit frukost. Han åt en HEL portion havregrynsgröt md äppelmos och mjölk och en smörgås med skinkost. Jag åt en smörgås med skinkost. Hmmm, min son växer snart om mig skulle jag tro...
Denna vecka har vi legat kvar i sängen lite längre än vanligt, men Leon är lite jobbig på nätterna nu igen (vi väntar febrilt på en till tand) så då är det ju skönt om man kan ligga och dra sig lite på morgonen. ÅH vad jag längtar tills man är typ säker på att han sover hela natten! DET NI! DET BLIR GÖTT DÄ!
Nu kräver sonen att jag ska sätta på honom rena kläder så jag lär väl lyssna på honom :)
Ha en bra dag!


Det borde väl se ut ungefär såhär, en tallrik gröt till mig och en till Lilleman. Man kan säga att Lilleman har redan bättre frukostvanor än mig, duktigt ;)

Kommentera här: