Helg

Helgen började bra med sovmorgon till kvart över 9, tack för det! Sen fortsatte förmiddagen i sakta mak tills min svägerska undrade om jag ville med och springa. Så jag gjorde det, hade tänkt att vila tills imorn men tänkte att det inte gjorde något. Det var riktigt gött att komma ut och kul att springa med henne men benet gjorde ont, så det gick inte jätte bra men det blev iaf drygt 5km och det är bättre än inget. Så nu har jag verkligen laddat för helg. Finns faktiskt inge bättre än en skönt tung löprunda med mycket svett och lite styrka efter det på just en fredag.
Det är marknad här i helgen så när Filip och Lilleman kommer hem igen blir det nog en liten tur dit! Det är ju inte direkt Torsby Marknad rent storleksmässigt, men det är ju ganska mycket lika ändå :)
Nej nu ska jag försöka få någon ordning på mitt hår!
Det finaste jag har <3

Kommentera här: