Skönt

Det blev ett rejält städryck förut, det har torkats skåp, bänkar, dammsugits, rengjort soffa, skurat golv, hängt tvätt och vikt tvätt.... Ja kära ngn så skönt när det är klart! Jag fick hjälp idag också, av min fina son. Det bästa är att städningen tar nog dubbelt så lång tid när han "hjälper" till så man får njuta ännu längre av själva städningen, *IRONI*
Men nu är det klart och när vi var färdiga drog vi till farmor & farfar för att inte hinna lorta ner tills helgen.
Sen badade lilleman och hopp i säng! Hoppas han sover gott nu inatt, såg faktiskt en vit prick nu där vi har kännt att det har varit en tand på g så HOPPAS den spricker igenom nu!
Nu ikväll så ska jag bara ta det lugnt och faktiskt göra lite manikyr och vänta på min underbara man.
Ha en trevlig kväll mina vänner!
Mysa med finaste vovven och skönaste filten :)

Kommentera här: