vilka dagar

Åh vilka bra dagar jag och vi har haft. Midsommarafton spenderades i stugan med god mat, gott dricka, underbart väder och sällskap. En natt i stugan och sen åkte vi mot Torsby. Där blev vi bjudna på mat av bästa lillebror å sambo. Sen drog jag till Anna och drack lite öl och gick ut på faktoriet, det var riktigt kul. På söndagen åt vi pizza och pratade en massa gamla minnen och tog även en tripp till lekvattnet, där jag bodde förut. Såg mitt gamla hus och skola. Vi kom hem igår och städade och tvättade. Sen bjöd vi fina lina på mat och hon blev jätteglad för onepiecen hon fick av mig. Idag har lilla Leon varit på 1årskontroll. Nu väger han nästan 11kg så han växer ordentligt och allt annat såg bra ut. Han fick sprutor också och han har varit lite varm och ledsen men det går ju fort över. Sen har vi skrapat hus, klippt gräs, fikat, tränat och ätit god kvällsmat! Bilder å annat kommer nog imorn :) godnatt mina vänner :)

Kommentera här: