Bra start på veckan

Helgen har varit suverän. Fredagsmys, tvätt av bil, 20årskalas, Fin besök från Värmland osv :)
Igår var det en jätte mysig dag. Troyas uppfödare och deras familj kom hit och hälsade på. Det blev en massa hundbus, bebis/barnlek, fika, mat och andra trevligheter. Det hela slutade med att de fick en tupp med sig hem!
Idag har det varit en mycket bra dag. Frukost och annat morgonbestyr och sen bar det iväg på kyrkis. Det var jättemysigt på kyrkis idag, det finns verkligen många trevliga mammor och fina barn. Leon var helt slut och somnade innan jag satte han i bilen. Så jag gjorde lite enklare trädgårsarbeten och annat pyssel under tiden. Jag och Lilleman bakade en good silviakaka på de fina äggen som vi fick igår!
När Filip kom hem så åt vi god middag och sen bar det iväg ut på en löptur. Så sköönt det var, åh så underbart att det äntligen känns bra när jag springer. Idag hade jag visserligen lite ont i benen men sprang lugnt i början så jag skulle vara uppvärmd och sen var det bara att köra. Nu känns min "lilla" runda för kort men jag ska hålla mig till planen, 5 veckor och sen blir det en ny längre runda. Det är så roligt att det är KUL att springa!!


Det var meningen att det nu skulle komma upp en massa bilder här på hundar, en hurrtig Malin och lite annat, men jag får inte in sladden i telefonen. SÅ ni får hålla tillgodo med en bild på min FINA FINA son :)

Kommentera här: