Comeback

Helgen har gått rasande fort. Vi har hunnit med en hel del. Fredagen gick ju som bekant åt till födelsedag. Lördagen bestod av Innebandy och Comeback av mig som den SuperCoach är. Det blev vinst (SÅKLART) och det var grabbarnas sista match för säsongen så det tog inte lång stund innan första ölen intogs. Jag åkte hem och hämtade min lilla guldklimp och vi hade en väldig lugn och stundtals tråkig lördagkväll. Det är inte så roligt att vara ensam faktiskt, men det var inte så det fick ngn nöd på mig heller!
Igår hade vi lite Sheldon-Maraton, kul!! Sen hade vi lite fikagäster här, promenad och sådär på kvällskvisten. En skön dag med andra ord.
FIlip jobbar kväll denna vecka så vi hade en lugn och skön förmiddag. Sen kom en av Leons polare hit och hängde lite och jag och hennes mamma drack lite kaffe, pratade och åt lite tårtrester! En massa nödvändiga tråkiga saker har också gjorts idag!
Måste bara berätta en väldigt rolig sak, jag kommer i mina gamla jeans. Mina "måljeans" som jag provat ett antal gånger efter graviditeten! Jihhoo!! De var tillochmed lite små innan, nu ska jag bara byta gylf på dom så kan jag använda dom! HÄRLIGA TIDER! Hoppade också på en våg häromdagen och hade då droppat 2kg sen sist. Jag närmar mig sakta men säkert och är nu nere på inskrivningsvikten. Men den togs inte förrän ganska sent i graviditeten så det är liksom inte "klart" än!


Hundmys

Mina absoluta favoritkillar

Mina fina lilla son som börjar bli en stor liten kille :)

Kommentarer:

1 Maja Gustafsson:

skriven

Vad roligt är att du fortsatte blogga! Gillar din blogg och gillar det du skriver!:-)

Kommentera här: