GÖÖÖÖTTTT!

Ja jag är sådär riktigt gööttt slut i kroppen efter kvällens gympapass. Åh det är så skönt att verkligen köra skiten ur sig. Kändes riktigt bra idag, flåset och musklerna var med mig så att säga! Premiärcyklade också dit och hem riktigt gött att man får ta ut den lilla godingen igen. Imorn eller fredag är det dags för en springtur igen, sköönt. Får se hur mycket träningsvärk jag har imorn. Annars blir det någon lättare form av motion!
Annars då?! Jo den här dagen började riktigt seegt. Jag vaknade inte till förrän framåt 12 typ. Leon vaknade runt 7 så jag har varit vaken länge men var så trött idag. Har ju bestämt att jag inte ska dricka nå kaffe direkt på morgonen (tyvärr) då min magkatarr gör sig påmind. Så det kan ju va därför jag var så seg. Iaf så gjorde jag iordning en relativt stadig frukost och gjorde sen en Latte. Vem behöver häftiga kaffemaskiner och mjölkskummare?! Inte jag! En hederlig kaffebryggare, värma lite mjölk i kastrullen, ta fram stavmixer och häll upp i en stor mugg. Riktigt Gött!!
Annars har vi fått på sommardäcken, gjort en stek, gjort storkok åt lilleman och lite annat smått å gott :)
Nu ska jag alldeles snart lägga mig så godnatt!!




Hundbus i härligt väder!!
  
Hurtbulle, Latte och gurkkalas ;)

Kommentera här: