Halvbra natt

Ja min nattsömn började inte så bra. Precis när jag skulle göra mig iordning för sängen vaknade Lilleman och var jättepigg och go. Efter en stund så blev han ledsen och jag trodde han hade ont i magen för han fes och hade sig. Så jag masserade magen, bytte blöja, gick runt med honom men ingenting hjälpte. Tillslut gick jag ner och gjorde iordning en vällingflaska, han var VRÅLHUNGRIG pojken! Fast att han som vanligt fått lite drygt 300ml välling innan läggdags. Men men efter lite nattmat och lite mys så somnade han tillslut men han hade nog lite magknip också för han la en riktig rökare innan han lugnade sig :)
Jag är på lite dåligt humör idag då jag inte får i min laddsladd i telefonen, HALLÅ jag har haft den i knappt en månad. Jag laddade den igår innan min löptur och då funka det men nu går det INTE! Jag har blåst ur den och kollat, klämt och kännt men det går inte..... Få se om min kära man kan fixa till det när han kommer hem, hoppas det!!
Senare idag ska vi ut på en promenad alla 3 tillsammans med Jessica, hund och barn :) SKönt för mammor, barn och hundar!!!


Leon, en vecka gammal myser med pappa - Fint

Kommentera här: