härliga människor!

Det finns verkligen många härliga människor runtomkring en! Såna som inspirerar å motiverar träning, såna som alltid är glada å man blir glada av att vara i närheten av dom, sen finns det människor som alltid ställer upp och finns där för en, det finns människor som är glada för ens skull å som unnar en saker, det finns människor som tycker om mig för den jag är utan att jag behöver göra mig till. Vilken tur att jag har såna människor runtomkring mig. Det bästa är att min underbara Filip är alla dessa människor, underbar! Men som sagt skönt att ha många såna människor runt sig. Jag ska bara ha såna nära å kära! Inga som tar massa energi och som bara finns när det passar dom. Nu får det räcka med babbel för idag. Ska ta min lilla sjukling och krypa ner bredvid bästa mannen å pappan! Nu hoppas vi på en lugn natt för oss alla!

Kommentera här: