Mitt stora lilla hjärta

Förut idag så smälte mitt hjärta. Min fina fina kille stod i hallen helt själv utan något som helst stöd. Han sträckte sig upp mot mig och jag satte mig på huk. Lillkillen tog ETT HELT STEG själv. Mitt hjärta blev alldeles varmt, ojojoj så stolt man kan vara över något alltså. Han är så framåt och vill så himla mycket. På senaste tiden har vi verkligen fått smaka på hans humör. OJ vilken vilja, han blir rent ut sagt vansinnig stundtals, lilla lilla hjärtat. Han har nog ärvt humöret från pappa (hahhaha årets största lögn).... Men som sagt OJ så stolt man blir. Hjärtat blir liksom helt överfullt av kärlek och det sprutar ut genom öronen. Tänk att den där lilla lilla killen skulle bli stor så snabbt.
Två dagar gammal
9 månader
Min kärlek till dig min lille son är gränslös och du är den goaste lilla killen i hela världen!!!

Kommentarer:

1 Frida W:

skriven

Tack så mkt för gratulationerna! Det kändes verkligen jättestort ! :D Ja tiden har verkligen gått fort, känns som igår som han kom!

Förklädena köpte vi i två-pack på IKEA, superbra! Jo vi tror nog att mjölkallergin är över, han klarar mjölk både i maten och i vällingen nu, så härligt !



Så stor och söt din kille är! Snart är han 1 år han med! :)

Kommentera här: