Nej men Hallå!

Nu efter drygt en månads blogguppehåll blev jag faktiskt lite sugen igen, fast bara lite :)
Undrar vad som hänt sen sist? Det är fullt upp kan jag säga. Med min goa son som är precis högt och lågt. Han kryper och fort går det också! Sen ska vi inte glömma att han klättrar på allt, mig, troya, soffan och han har även kommit på att man kan klättra i trappen. Så nu lär vi nog skaffa en grind, men vi lär nog göra en egen för det verkar inte finnas någon som passar. Han pratar och grejar hela dagarna, jag förstår inte vart han får all energi ifrån!? :) Åh äntligen så har hans period med dålig sömn slutat. Det känns riktigt skönt han sover numer som han gjorde förut. Han äter också, väldiga mängder må jag säga. Men det är ju bara bra att han äter, riktigt skönt!  Så man kan väl säga att dagarna går ganska fort!
Annars då, vi har varit på äventyrsbad i Borlänge, haft magsjuka, många promenader, tränat, umgåtts med nära och kära
, Värmland och säkert en massa annat superkul som jag glömt!
Ja just det jag har klippt av mig en heel del hår, SÅ SKÖNT!!!
  




Sådär då, en liten bildbomb där ni också får se den nya frillan!
Herreguuud vad jag längtar till våren då, långa sköna promenader i tunna jackor, inge vantar eller mösssa. Dricka kaffe i solen och bara ha det allmänt bra. LAVLY skulle man kunna säga om det :)
Nu räcker det för idag, vi får väl se om suget håller i sig eller om vi hörs igen i slutet på April.

Kommentarer:

1 ellen:

skriven

Tack :) Ja det var jättekul att få hälsa på, det var inte sista gången ;) Haha ja det ser vi fram emot!

2 Frida W:

skriven

Wow! Hot mama! ;) Kul att du är tillbaka - om än för ett inlägg! :)

Kommentera här: