Nu ni mina vänner

Nu har jag några mål framöver. Det ska bli så himla skoj och jag är verkligen taggad. Tack till Jessica! Vi ska springa Tjejmilen i höst och förmodligen Vårruset nu i Maj. En mil är väl ingenting kanske några tycker men för mig vore det riktigt stort med tanke på mina ben som har krånglat i nästan 10år trots operation och så. Nu har jag verkligen lust att springa också. Hade det under hela graviditeten också och nu kan jag äntligen leva ut min "dröm". Så länge benen håller men jag ska ta det lugnt och absolut inte överträna. Det var ju så jag hamna där. Så jag ska ta det lugnt och springa minst 2 dagar i veckan men högst 3. Jag ska inte öka längden för fort heller utan ta det i en lugn takt. Har jag sprungit några gånger nu och det har gått bra än så länge så jag ska fortsätta på den rundan ett tag. Så nu ska jag bara köpa ett par nya löpardojjor men ska vänta lite med det, ska kolla i Challa när vi kommer dit till påsk. Där brukar de sälja ut förra årets modeller och så. För min del så spelar det liksom inte så stor roll om det är årets eller 2006 årsmodell!
Idag har jag och Leon varit och hälsat på hos bästa Maria och Amadeus. Jätte mysigt och alltför länge sen, vi lär ses oftare. Jag fick en massa kläder och Leon fick två fina tröjjackor :)
Nu ska jag mysa med min man som nyss kom hem från jobbet!


Såhär tuff & cool känner jag mig nu!

Kommentera här: