Ont?

Jag kan ju börja med att säga att jag har fruktansvärd träningsvärk. Vilken iochförsig är ganska skönt just för att man vet att det händer ngt med musklerna men jäklar så ont jag har! Promenader, löpturer och gympingpass tar verkligen ut sin rätt. Nu blir det vila idag, möjligtvis en promenad men annars får det vara lugnt. Annars kommer jag definitivt inte att kunna gå imorgon. Och imorgon har jag en del halvviktiga saker som jag måste kunna gå på!
Annars då, våren smyger sig sakta fram vilket vi alla verkar älska. Framförallt vår kära lilla vovve. Hon går liksom i vinterdvala och nu har hon äntligen vaknat. Igår fick jag faktiskt bevittna ett äkta boxer-burn och det är underbart! Det var ett tag sen vi fick se det. Så nu får vi se om vovsing bjuder på fler framöver här.
Imorgon fyller min kära sambo, man, pojkvän, bästa vän år. Ska snart gå och hämta ut ett paket till honom. Har inte bestämt om jag ska göra tårtbotten idag eller imorgon, vi får se. Men jag tror det kommer bli en mumsig tårta, har tänkt en hög saftig tårta med typ, vitchoklad och hallon. Smaskigt!
Leon hade rekord igår i att slå sig, två gånger som de faktiskt blev stora märken och sen många gånger då det gick skapligt bra. Stackarn. Han har ju börjat släppa taget om saker så han står liksom själv och är ju inte helt stadig med detta än.
Nu ska jag borsta tänderna och åka upp på byn en sväng! Vi hörs senare! 

Kommentera här: