Så göött!

Sitter här i soffan och pustar ut efter en fullspäckad dag och framförallt ett underbart svettigt gympapass. Hade ingen träningsvärk idag efter löpningen igår, väldigt konstigt då jag jämnt får träningsvärk otränad som vältränad. Men iaf inför gympan så tänkte jag att nu kör jag STENhårt för det SKA kännas imorn. Så det gjorde jag och nog känns det i kroppen allt. Så jävla skönt att få svettas och få en riktig genomkörare. Beroende på träningsvärken imorn så blir det nog löpning då annars fredag! Man måste liksom försöka klämma in passen lite här och där och ibland blir det flera dagar på raken, men så är det när man inte bara har sig själv att ta hänsyn till.
Iaf så känns det så skönt att våren verkligen är på ingång. NU längtar jag tills det börjar bli grönt, underbart. Sen är det mycket roligt på gång nu i vår, löpning, målning av hus, dans till Top Cats, renoveringar, familjemys och massa annat kul. Visst blir livet lite lättare när det är vår & sommar? Man hittar iaf på mer saker och är gladare i allmänhet.
En annan sak som är kul är att jag får tillbaks pengar på skatten. Det var verkligen OVÄNTAT. Jag var helt säker på att få restskatt men icke. Göööttans! Likaså min sambo, inga jättesummor men det blir några tusenlappar var :) Förra året fick jag nästan 30 000 tillbaka. Tack vare alla resor till Borlänge, men shit vilket krångel det var. Skatteverket valde så snällt ut mig för granskning. MEN HA! fick dom, jag hade rätt och dom FEL!!!



Jag för 1år sen med den lilla magen! Ungefär samma sinnesstämning som nu :)

Kommentera här: