Vilodag

Idag har jag och vi haft vår första riktiga vilodag denna vecka. Riktigt skönt, vi har varit hos Lillemans Farmor & Farfar och tagit det lugnt. Igår var vi hos Lina och Henke, vi sov över där och det var riktigt trevligt. Lillen har äntligen fått gjort nummer 2 idag så nu hoppas jag att det fortsätter så. Han har varit sig lik, lekt, härjat och hållt på men inte så sugen på mat. Men nu ikväll åt han mycket bättre så det är skönt! Jag var nyss uppe och kollade på honom och han sov såå skönt. Plutten!
Ikväll har vi iaf myst med släckta lampor, massa ljus, en brasa i kaminen och goda varma mackor med svampstuvning!!



Iaf så är denna vecka snart slut och tänkte sammanfatta den, får väl uppdatera om träningen imorn igen. Jag har ju antagit utmaningen som tjejerna på http://behindeveryman.se har haft. De har haft en träningsvecka och jag tänkte haka på. Jag tränar ju varje vecka men det var en rolig grej, då man får läsa och se hur andra tränar. Det är både motiverande och lärorikt. Dessutom kan man vinna ett par nya skor och det behöver jag VERKLIGEN. Lär iaf fixa nya innan jag ska springa vårruset.

Måndag: Veckans första springtur, och det gick jättelätt, trots mina ömmande ben.
Tisdag: Skogspromenad med vagn och hund och trevligt sällskap. Jobbigare än jag trodde, slutade med att vi gick i linne och t-shirt. Sen blev det en powerwalk senare med vagn och hund.
Onsdag: Ett riktigt svettigt och hårt gympapass, riktigt skönt, körde verkligen slut på mig!!
Torsdag: Powerwalk med vagn, riktigt skönt men blåste  nästan bort. Senare blev det lite styrka hemma på golvet!
Fredag: Veckans andra springtur, och det gick jäääätttetungt. Ingen motivation alls och seg i benen men jag tog mig runt iag.
Lördag:  VILODAG och magkatarrr!
Söndag: Förhoppningsvis veckans tredje löptur, annars ett pass på motionscykeln, vi får se helt enkelt. Det beror till viss del på den där jäkla magkatarren! 

Kommentarer:

1 Frida W:

skriven

va duktig du är! heja!

hihi, det ser ut som att du har två tofsar i håret på bilden, blomhyllan bakom liksom :)

Kommentera här: