Ett år äldre

Idag har det varit min dAg. En jättebra dag som inneburit följande, dagiskort, hämta strandad svägerska i Vansbro, fått frukost av samma svägerska, bakat, fått besök, städat, fått paket och kärleksbrev, bakat lite mer och pysslat med det, sen mer besök och mer paket! Sammanfattningsvis en mycket bra dag med många besök och gratulationer och betydligt fler paket än jag trodde, mycket bakande, massa trevligt folk. Folket uppskattade fikan och det är ju alltid kul! Själv har jag ätit en och en halv cupcake och en cake pop, dock fick jag en påse ostbågar som vi öppnade nu på kvällen! Alltså en sånär dag då ser man vad mycket fina människor man har runtomkring sig. Fina bra vänner och underbar släkt och familj! Nu ska jag Nanna kudden för Imorn vankas sista arbetsdagen för denna vecka!
Födelsedagsbarnet tackar så hemskt mycket för all uppvaktning och uppståndelse kring hennes 26årsdag :)

Kommentarer:

1 Frida W:

skriven

Åh grattis i efterskott Malin! :) Och så fin i håret du är!

Kommentera här: