Höstlov

Nu har jag och lilleman höstlov ända till nästa onsdag, skönt! Vad ska vi hitta på då tro? Vet inte riktigt, på lördag kommer iaf farmor och farfar hit. Riktigt roligt. På söndag åker vi mot Karlstad, jag och min Filip, där möter vi upp pappa och hela gänget! Vi ska ju nämligen dra med farsgubben på kryssning då han fyller 50 första januari. Det ska bli jätte skoj men oj va jobbigt att vara ifrån lilleman. Har aldrig varit ifrån honom så länge. Han har sovit borta två gånger men då har vi lämnat han på kvällen och hämtat på förmiddagen. Nu åker vi på morgon och kommer hem kvällen efter. Men han får det säkert jättebra med farmor och farfarTILL (pappa kallade sin gammelmormor för mormorTILL). Skönt att han är kvar hemma och ingen annanstans. Men annars vet jag inte vad vi ska göra med våra lediga dagar? HAr ni några tips på aktiviteter så tar vi gärna emot dom.
Imorgon ska vi iväg på ett (förhoppningsvis) roligt "möte",men mer om det en annan gång. Nu ska jag kolla in hells kitchen!
Första bilden min fina man och den andra jag och min fina son :)

Kommentarer:

1 Frida W:

skriven

Ja det var jättemys! :) Gött med lite ledigt! Hihi, jag tänkte faktiskt att jag hade sett en sån låda hos dig när jag tog den! :)

Åh tack! Ja jag sparar ut... Tror jag ;) Tröttnar och blir sugen på att klippa emellanåt men sparar nog på :)

Va mys med kryssning! Vart ska ni? Kommer säkert gå jättebra med lilleman!

Kommentera här: