Slut på helgen

Så är ännu en helg till ända. Igår hade vi fullt upp med allt älgkött vi fått, 13kg köttfärs och nästan 10kg stek och annat. Vi bjöd hit några vänner på en bit älgkött och annat gött. Jätte trevligt! Satt och prata hela kvällen!
Idag har vi rensat ute inför kommande vinter. Riktigt ruggigt väder ute så det var inte så skönt men desto skönare när man kommer in.
På eftermiddagen hade vi innebandy match, jag var ensam coach idag och jäklar vilken match! Så himla duktiga dom var idag, riktigt stolt. Speciellt när man sett dom utvecklats från varje år och jag har haft förmån att få följa dom i tre säsonger och nu den fjärde!
Nu ska vi mysa ner oss i soffan, jag och min man!
Min lilla goding tycker om att mysa hårt. Åh vad denna lilla kille ger mig mycket, så mycket kärlek!

Kommentera här: