tjejsur

Idag har jag varit riktigt tjejsur, fyyyy va drygt, för ALLA inblandade! Hade önskat att jag fått ligga i soffan med en filt, vetekudden å att ngn bara matat mig med en massa gööötttt! Som tur var hitta jag en chipspåse med lite mer än bottenskrapet kvar i. Men imorn är det ju helg så då ska jag frossa!
Min fina man är så snäll och förstående mot mig. Vi har kommit en bra bit påväg när dessa dagar inträffar. Så det är skönt, han är bäst!
Imorn är jag ledig men jag å vovven drar mot torsby runt 9snåret för den tredje behandlingen. Åh vad jag hoppas att detta fungerar. Det är mycket pengar och skulle det inte fungera så har jag ingen aning om hur mycket mer pengar det skulle handla om. Min fina fina Troya, hon är den bästa vovven som finns. Vi skulle ha tagit valpar på henne i höst men det går ju inte nu. Nej nu får det vara nog med bitterhet för idag, hoppas att det känns bättre imorn.

Kommentera här: