Hålla handen

Har haft en bra dag idag. Jobbade halvdag och likaså imorn. Skönt! Kom hem efter jobbet och min fina man har städat hela nedervåningen, så underbart.
När min man åkte på jobb tog lilleman en tupplur och jag la mig på soffan och vilade lite, sviter sen gårdagen.
Sen packade jag in unge å hund i bilen för att kolla på ett par leggings som en kompis sålde. Ett par i plysch, det har jag alltid velat ha. Jätte sköna, ska sy in dom lite så är dom perfekta! Under tiden vi var där lekte Leon å enya och Troya å cero så både unge å hund fick stimulans :)
Sen har vi chillat här hemma jag och min underbara son. Herregud var mycket kärlek det finns i barn. Dom ger så otroligt mycket. Trodde aldrig det kunde kännas på det här viset. Oavsett hur jobbig han är så är han alltid närmast hjärtat. När han ler mot mig eller kommer springandes med armarna utsträckta och kastar sig i min famn, ja då smälter mitt hjärta oavsett... Det är svårt att sätta ord på det! Min underbara fina sambo är också något utöver det vanliga. Kära någon så underbart det är när man vet att man är trygg, man vet att man är älskad och det är nästan jobbigt att tänka på hur mycket han betyder för mig. Mina killar är dom bästa, dom tar fram det bästa i mig och jag är så glad att det är just dom två! Nu blev det ett väldigt känslofyllt inlägg men det är från hjärtat. Fick mycket påfyllning och inspiration efter den fina möhippan igår kanske?
Jag släpper dig inte, mina fina son.

Kommentera här: