Höst

Nu är det höst, å jag gillar hösten! Men va svårt det är att klä både sig själv och barn. Som förut hemma hos en kompis, satt och njöt i solväggen med en kopp kaffe ja men helt plötsligt försvann solen och man höll på att frysa ihjäl! Solen hur ska du ha det, ville jag skrika men gjorde inte det! Sen va lilla familjen ut på tur (promenad) ja då var det så jäkla kallt så vi fick gå fort för att inte frysa. Det sista jag vill nu är att förkylningen ska ta omtag liksom, Imorn är jag inte förkyld helt enkelt! Ja men vi bestämmer det helt enkelt, BRA!
Jag och en kompis höll på att pyssla ihop en liten grej förut (eller jA relativt stor) det tog betydligt mycket längre tid än vi beräknat men va kul det var. Roligt att göra någonting tillsammans med en vän som är till en annan vän :)
Nu ska jag sova för imorn är det jobb igen men sen är det helg, jippie, en rolig sån också hoppas vi!!

Kommentera här: