Promenad

När jag kom hem från jobbet låg alla tre godbitar i soffan och sov. Jag satte mig då i köket, tyst som en mus för att inte väcka dom. När de sedan vaknade så slängde jag ihop lite mat, en tacofejklasagne, gött! Sen kom fina lina hit och vi åkte till äppelbo för att hämta lite grejer sen tog vi en skön rask promenad med hundarna. Riktigt gött, förkylningen känns riktigt bra nu, inte helt bra men ja... Längtar sååå till att få träna igen, det kommer vara så sjukt jobbigt men så jäkla gött när svetten rinner och man är helt slut!! Ska prova på core nästa vecka, det blir kul. Sen hoppas jag att jag kan vara med på gympan men det blir nog svårt på tisdagar tyvärr. Men nu när jag jobbar i Vansbro ska försöka få till några gympass också! Det blir nog en bra träningshöst :)
Godnatt mina fina vänner!

Kommentera här: