En hel vecka

Det tog alltså en hel vecka att återhämta sig från förra helgen! Både känslomässigt och kroppsligt, haha! Veckan som gått har varit fullproppad med saker att göra, både jobb och annat. Men så skönt att ha älsklingen hemma på eftermiddagarna, förhoppningsvis blir det så denna vecka också. Jag hoppas det! Allt är mycket bättre och lättare än när han jobbar kväll. Vi får liksom saker gjort och det behövs verkligen nu!
Helgen har varit riktigt skön, har tagit det lugnt och umgåtts med härliga människor. Gårdagen bjöd på en kul men kort roadtrip med bästa tjejerna!
Idag har vi bakat och grejat och så tog jag mig ut på ett intervallpass, riktigt gött. Det var länge sen jag körde intervaller men det är ju både kul och drygt. Körde en variant med inte alltför hög puls utan lite längre istället.
Nej nu ska jag mysa med min älskling innan vi ska sova.
Ha en bra kväll!

Kommentera här: