Mat?

Denna dag gick fort på slutet alltså.
När jag sluta jobbet så åkte jag och hämta lilleman, sen hem och hämta lite grejer, på Hemköp och hämta paket och handla lite, sen hem till en kompis som jag "köpte" ett par regnbyxor av och någonstans där kom jag på att jag bara ätit lite sallad och yrseln kom som ett brev på posten. Otäckt när det blir så men tryckte i mig några tom & Jerry kex och lite dricka. Sen åkte vi hem och jag fixade lite tortelini med ostsås och sen kände jag mig ganska så pigg.
Har alltså tagit det ganska lugnt på kvällen men den har gått fort. Har pratat med en kompis som ska fixa en ganska stor sak, och vi prata i en timme typ. Det var jättekul att prata lite, vi har inte hörts på ganska länge. Vi lärde känna varandra när jag jobbade i Borlänge och även om vi inte jobbade superlänge tillsammans så tycker jag att vi hann lära känna varandra en del, hon är bra tjej iaf!
Nu väntar jag på min kära som är påväg hem. Han jobbar dag imorgon igen, det är skönt. Men det blir väldigt konstigt med hans tider nu då det är tjällossning ute, så det är väl så i två veckor till skulle jag tro.
Sov gott mina vänner!

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Ja det är kul med party lite då och då ;)

Åh men det är ju snart det! Spännande och roligt!! Förstår att det är mkt att planera :)

Söta stövlar!

Kommentera här: