PT träning

Dagen har varit bra och jag har fyllt på med energi som man ska.
På eftermiddagen var det så dags för första PT passet! På med kläder och ladda med vattenflaska. Vi drog iväg till travbanan här och körde ett pass. Ett pass med olika intervaller och lite styrka. Det blev ett bra pass och jag känner mig gött trött i benen, precis som det ska med andra ord. Nu till den stora saken, det var alltså jaaag som höll i träningen. Nu kan jag inte sträcka mig så långt att jag kallar mig för PT direkt men jag blev så glad när jag blev tillfrågad att hjälpa min kompis att komma igång med lite träning. Det var sånt här jag drömde om när jag var yngre att hjälpa folk med träning. Jag är absolut inget proffs och jag utgår ifrån mitt sätt att se på träning. Det är liksom bara roligt att ngn tror att man skulle kunna motivera och så. Ska försöka få till två pass i veckan så det ska bli skoj.
Nu måste jag sova!!
Godnatt
Jag Skypedejtade med denna godbit tidigare idag, haha såå söt!

Kommentera här: