Crossa

Kört ett pass på crossen precis nu. 40 minuter blev det. Gött! Drack just en smoothie. Kör på ett annat recept efter träning. Det innehåller bl.a. Kvarg. Perfekt tycker jag. Jag kände av min vurpa jag gjorde igår men det lär ju gå över. Avslutade med superset med plankan. Det är verkligen mina favoriter, crossen och plankan alltså. Nuförtiden kör jag alla plankor (alla jag vet om iaf), mage, sido, rygg och sittplanka. Har ni som mig mycket lös hud på magen eller mycket kärlekshandtag så är det suveränt. Sen har jag en till favorit, lite svår att förklara men man rullar. Ligger på rygg, lyfter armarna över huvudet och låter de vila en decimeter i luften, benen ska också vila i luften. När man gjort detta så rullar man ett helt varv sen rullar man tillbaka. Det stärker också bålen, suveränt. Jag klarar inte riktigt göra vanliga situps, känner av kejsarsnittet än. Inte alltid men kan liksom få träningsvärk som inte känns alls bra så jag gör aldrig det.
Jahapp, så blev detta ett träningsinlägg, inte alls vad jag tänkte skriva om men men det kanske ger någon lite tips.
Ha en trevlig kväll!

Kram

Min fina busunge

Kommentarer:

1 Vikky:

skriven

Tycker du ska även lägga ut recept på smoothien :D

2 Emelie Petersson:

skriven

Hihi, vilken cooling :-)

Kommentera här: