Fyndat

Idag har jag och lillen varit på erikshjälpen och fyndat. Denna gång blev det en massa tyg. Säkert 15 meter i massa olika färger för 100kr! Jag gillar verkligen second hand och loppis. Man kan hitta såna guldgrejer. Sen är det alltid roligt med något litet renoveringsobjekt eller liknande. Leons rum tex, där är det verkligen en blandning av gammalt och nytt. Jag är så nöjd med hans rum. Det är inte riktigt klart än då jag gärna inreder på det viset att jag fyller på med saker lite då och då. Jag vill inte köpa allt på en gång det blir liksom lite tråkigt tycker jag. Men jag blir så sugen på att renovera både vårt sovrum, vardagsrum och gästrummet. Vardagsrummet och sovrummet får vänta ett tag det är inget större fel egentligen. Gästrummet däremot är inte snyggt och inte praktiskt så det hade jag mer än gärna gjort något åt men vi har lite annat på som drar både tid och pengar så jag får lugna mig. Men men vi har ju tänkt att bo här ett par år så det är ingen brådska egentligen.
Nu ska jag sova, borde egentligen vara på jobbet typ 6 imorgonbitti för jag ligger efter så otroligt mycket. Men jag får helt enkelt försöka vara riktigt effektiv, lägga i högsta växeln.
Godnatt!

Kommentera här: