Hjärtan

Alla hjärtans dag idag. Mysigt även om vi inte firar så mycket. Men ändå, vi hade köpt lite smågrejer till varandra sen åt vi en jättegod middag. Stekt sweetchili kyckling med en Cesarsallad och vitlöksbröd till det. Mumsigt var det. Mina killar är verkligen de bästa som finns. Min fina fästman är verkligen underbar på alla vis. Framförallt är han en underbar person och min bästa kompis. Sen gör det inget att det pirrar lite i magen när han ser på mig eller ger mig en puss. Min fina son är också underbar på alla vis, han har väl ärvt det efter sin far. Det är helt otroligt vad stolt jag är över honom. Duktig, artig, väldigt busig och mysig är han vår lilla kille. Idag har han pratat om Boa & Åtta och Momom. Han börja liksom prata om dom redan imorse så jag tror faktiskt han saknar dom. Som tur är så kommer pappa & Lotta hit imorgon så det blir roligt. Nu ska jag sova, mycket som ska hinnas med imorgon. Träning, städning, handling och lite annat.
Godnatt mina vänner!

Kommentera här: