Ledig

Ja jag tog ledigt från bloggandet i helgen. Kände att jag behövde det. Vi har haft en bra helg, hjälpt svärföräldrarna att flytta, sett på lost, åkt lite Bob, gjort pizza, vunnit innebandymatch, tränat och sådär.
Inatt har vi fått lov att sova i soffan hela familjen. Vi har suttit i skift och sovit med Leon. Han har förmodligen haft krupp. Lille stackarn. Han har hostat lite grann under helgen och så men inget som inatt. Så vi tog en liten sovmorgon idag så vi fick sova ikapp lite. Leon är iaf väldigt pigg idag, hostar lite men inte den där skällande och pipande hostan. Har ringt BVC som skulle ringa upp, få se vad de säger. Filip är hemma med honom idag.
Jag är på jobbet nu och ska in på banken men nätet går så segt, tänk er bland de första modemen, så segt.... Hoppas de lossnar snart så jag kan göra det jag ska.
Här myser han med faster :)

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Men usch då, stackars Leon :( Har varit nojig typ varje gång Liam haft mkt hosta att det ska bli krupp utav det... Hoppas han mår bättre!

Mysig helg ni verkar ha haft! :)

Kommentera här: