Pyssel

Ikväll har jag pysslat med diverse smågrejer. Det är verkligen roligt och jag mår liksom bra av att göra det. Jag behöver få pyssla med något, det är liksom lite terapi på något vis. Jag gör det inte för någon annan, inte för att visa hur duktig jag är på FB eller instagram, jag gör det för att det är roligt! Visst lägger jag upp lite bilder och så ibland men långt ifrån allt. En del saker vill jag inte visa på nätet heller. Visst är det mycket sånt nuförtiden, att man ska visa hur duktig man är menar jag. Det är ju inte bara pyssel, det är matlagning och man ska helst vara en riktig husmor som både städar, tvättar och tar hand om en hel hög ungar samtidigt som man är super lycklig. det är träning och då ska man vara en riktig träninstok eller fitnessexpert. Det ska ätas pulver och man ska väga mat och annat. Jag säger inte att det är fel att laga mat och träna seriöst. Jag har några kompisar från "förr" som är några riktigt vältränade tjejer och det är jätte kul att se deras framsteg. Men det är lite konstigt att det finns så många experter i allt. Och helst ska man ju vara både fitnessexpert och husmor samtidigt. Jag tycker det är jätte roligt när folk hittar en passion eller dröm som de verkligen brinner för, det är roligt att se deras driv. Jaja nu blev det sånt där kvällssvammel igen. Jag ska upp till jobbet imorgon så ska försöka komma i säng nu. Men har en son som inte riktigt vill att hans mamma ska sova. Hoppas att han somnar om snart igen.
Godnatt mina vänner & sov gott!
En bild på min fina son och en bild på våren som spirar i mitt kök!

Kommentarer:

1 mormor :

skriven

Trena o pyssla det du synes är best for deg Malin.Och gleds åt andra va dom gör,da blir det best.Viken snygging Leon är.

Kommentera här: