Rekord

Så många som det varit inne på min lilla blogg idag har det ALDRIG varit!!! VAd hände? Jätteroligt iaf. Undrar vilka det är som är inne och läser. Och vad ni tycker är roligast att läsa om.
Kan berätta att jag och lilleman var ute en lång stund förut, tog en promenad med boben på skoterleden, perfekt. Sen har vi handlat och jag har gympat. Så himla gött det var idag, stenhårt! När jag kom hem gjorde vi iordning lite matlådor och så till imorgon. Så gjorde jag också iordning lite mellanmål, gjorde en egen nöt & frömix som jag rostade och kryddade. Det blev kanon! Nu ser vi på lost och äter upp det lilla godiset som är kvar sen igår!
Godnatt mina vänner!

Kramar

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Här har du en som är inne och läser :)

Tack för din fina kommentar, va glad jag blev :) Känner mig iaf starkare och är väldigt motiverad till att träna nu :)

2 Jessica Koivu:

skriven

Är oxå inne och läser men är så lat så jag kommenterar inte ofta=b Tycker du skriver bra!

Kommentera här: