Träning

Lilleman är fortfarande lite hängig men ändå mycket piggare. Så imorgon hoppas vi på att han är helt frisk.
Nu har jag precis kört ett träningspass här hemma. Körde ett 30minuters hårt pass på crosstrainern sen har jag kört en massa plankor och lite rullningar. Nu är jag riktigt svettig och väntar på att svettas klart sen hoppar jag in i duschen och tar en portion nygjord sallad. Nästan en helt vegetarisk sallad, med tomat, gurka, paprika, solroskärnor, melonkärnor, feta, romansallad, pistagenötter och några bitar bacon. Har också kokat lite bulgur så blandar nog i lite sånt också. Ringla över lite balsamico så är det guld!! Sallad är nog bland det godaste jag vet. Ju äldre jag blir desto godare blir det, jag kanske är vuxen på riktigt nu?! Haha! Nejdå men gott är det och jag äter det flera gånger i veckan.
Nej nu ska jag hoppa i duschen.
Vi hörs!
Kramar
Min fina blomma & snyggaste bilden på mig bjuder jag på!

Kommentera här: