Avstämning

När man jobbar i min bransch så är denna tid på året lite annorlunda. Nu ska det göras avstämningar på förra året, kontrolluppgifter ska fixas och nya bokföringsår skapas. Om cirka två månader drar högsäsongen in och då vill man verkligen ha gjort klart allt detta. För annars blir det en jobbig vår. Så det håller jag alltså på med nu. Jag kan tillägga att det medför en aning förvirring, haha. Men det är skönt med lite variation. Under hösten så ser mitt jobb ganska lika ut medans våren är väldigt varierad. Jag gillar mitt jobb alla årstider för det är alltid varierande då varje kund har olika mycket behov av hjälp och väldigt olika typer av hjälp. Så nu vet ni!
Det är mycket färg i vår ;)

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Ja fy det var inge roligt vill jag lova!! Hoppas ni slipper om det finns i närheten av er! :) Vi är på bättringsvägen nu iaf, det är Liams mage som inte var helt återställd igår...

Verkar som att du trivs på jobbet! Va härligt, det är ju så viktigt att man gör det :)

Kommentera här: