Då kör vi igen

Ny vecka idag och för de flesta en kort vecka. Jag är ju alltid ledig fredagar så det blir inte så stor skillnad på det viset men skönt med långhelg iaf. Förmodligen spenderas påsk i Värmland. Kul det var jätte längesen vi var där nu. Eller ja vi var i torsby i helgen men bara över dagen. Vi ska väl till challa i helgen och där har vi inte varit sen jul. Usch det är alldeles för länge sen... Det får bli skärpning på det men först efter maj ungefär!
Jag sitter och jobbar men datorn är inte lika samarbetsvillig idag, den har typ låst sig nu... Så jag får sitta och vänta ett tag innan jag kan arbeta.
Helgen har iaf varit tillbelåtenhet. Leon hade en super bra dag i lördags, först badhuset med morfar och gänget och sen fotboll med morbröderna och moster. På kvällen fick vi middag hos faster och hennes gäng så han var mer än nöjd när han träffat nästan alla hans favoriter på samma dag ;)
Leon har förresten insett att innebandysäsongen är slut och har nu övergått till att spela fotboll. Haha! Han går runt med sin boll hela tiden, han gör utsparkar och passar hela tiden!
Jag & lilleman imorse, redo för jobb & dagis!

Kommentarer:

1 Vikky:

skriven

Tack för erbjudandet med hjälp på deklarationen, men jag har fixat det nu :) Tack åndå! :)

Kommentera här: