Fel & glassplitter

Ja förra inlägget blev tydligen publicerat nu på morgonen det skulle ha kommit upp igår kväll, men men det spelar kanske mindre roll egentligen.
Idag är det onsdag och jag är i princip klar med allt jobb inför påsk, skönt. Jag har några småsaker kvar bara. Så frågan är om man kanske skulle ha varit ledig imorgon. Vi får se.
Annars då, igår fick jag ett paket på posten som jag väntat på en stund. Det var iaf helt perfekt och jag och de övriga inblandade är nöjda över det som var i ;) nej nu ska jag göra sista rycket här!!
Förresten måste berätta, igår när jag skulle lägga mig så sprang jag lite snabbt och snärtigt upp för trappen. Fast jag kom inte så långt, någon hade lagt en innebandyklubba i trappen och det var mörkt så jag snubblade på den och ramla rakt in i fönstret i trappen. Jag känner då hur fönstret ger vika och tänker, herreguud nu åker jag igenom. Jag hör hur det smäller till och glaset ramlar och far runt omkring mig. Som tur var så ramla jag ju inte igenom och som tur var så hade jag precis satt på mig en långärmad tröja. Det var liksom armbågen som gick rakt igenom fönstret. Just det fönstret är det enda fönstret i hela huset som inte ä utbytt så det är ett riktigt gammalt fönster som så småningom behöver bytas ut. Nu gick det ju såpass bra att inte den yttersta glasrutan sprack utan det var "bara" den inre. Ja så kan det gå om man inte ser sig för och bara ska skynda sig jämnt!
Ha en bra dag!
Ni får en dålig bild på det krossade fönstret och en på min frukost!

Kommentera här: