Fullspäckat schema

Denna dag har verkligen gått fort! Full fart på jobbet. Sen hämta lilleman på dagis. Efter det hade vi en massa viktiga ärenden. När vi hade klarat av det så skyndade vi oss hem. Klockan var då kvart i 6. Började med maten som skulle vara spenatsoppa och kokt ägg. Kvart över 6 slängde jag i mig en skål soppa. Sen klädde vi på oss och drog iväg på sista innebandyträningen för iår. Skönt men ändå tråkigt, Leon gillar verkligen killarna i laget. Sen kom vi hem strax före 9. Då fixade vi välling sen somna lillen och nu ligger jag i soffan. Skulle ha kört mitt tredje crosspass för denna vecka idag men min ben sätter lite stopp så får nog vänta tills imorgon eller på lördag.
Nu inväntar jag min fina fästman.
Imorgon är det full fart igen, lite jobb och sen kommer mamma en snabbis och sen blir det helg!!!
Min cooling och mitt senaste loppisfynd ;)

Kommentera här: