Ingen rutin

Jag kommer liksom aldrig tillbaka i bloggrutinen. Vet inte varför. Just nu har jag extremt mycket att göra, jobb och en massa extra saker när jag väl är ledig.
Skulle behöva en kväll med några kompisar, bara sitta och prata och ha kul eller en kväll med min fina kille. Det som är svårt när man är vuxen är just det där umgänget med vänner. Sen blir det ännu svårare när man bor på ett ställe där man inte har några barndomsvänner. Det är liksom ingen som bara kikar förbi här och jag kikar inte förbi hos någon annan heller. Det betyder inte att jag inte har några vänner men.... Men jag har ju mina fina Filip som tur är. Fast man behöver ju inte ha honom som bollplank jämt om man säger så.
Idag var jag och Leon hem till en kompis. Det var jättetrevligt men det blev mest "jobbprat"!
Jag vet att jag skriver lite kryptiskt i bloggen och jag vill skriva lite mer klarspråk men det får vänta lite till. Hade jag kunna skriva det så hade jag kunnat bett om lite hjälp med det också för det behövs ;) det behövs fler än jag & Filip så att säga och jag har en del på nu somsagt. Så det blir bra när innebandyn är slut för då kommer jag ha lite mer tid iaf!
Haha nog babblat för ikväll!
Ha det så bra :)

Kommentarer:

1 Madde Pollack:

skriven

Vi kikar ju in ibland utan förvarning :)

2 Cissi:

skriven

Åh va jag känner igen mig i det du skriver! Jag har också flyttat till killens trakter och lämnat kompisar och bor på landet.. Ensamt! Men det blir väl bättre:)

/ kramar från gamla grannen i Charlottenberg för en herrans massa år sen ;)

3 Jessica Koivu:

skriven

Känner också igen det där med att inte umgås lika mycket. Nu går ju jag visserligen och lägger mig runt 19 på kvällarna. Men jag har en tanke att när kidsen blivit så pass stora att dom klarar sig själva då kan man börja umgås lite mer med folk:b

Kommentera här: