Inställt

Lillemans sportlov och vår vilohelg blev inställd. Han hade hög feber igår så ingen idé att skicka iväg honom 22 mil enkel väg. Idag är han än så länge feberfri iaf så jag hoppas att det håller i sig så. Jättetrist att vi fick ställa in planerna, vi såg väldigt mycket framemot denna helg. Men huvudsaken är att Leon är frisk. Förhoppningsvis är han såpass frisk att vi kan åka till Borlänge imorgon. Vi har ett ganska viktigt ärende att göra imorgon. Så jag hoppas att vi kan åka!
Annars så känner jag mig ganska seg, jobbade måndag & tisdag annars har jag varit hemma resten av veckan. Har fått till två riktigt bra träningspass under veckan, så det är gött! Längtar jättemycket efter att få ta ut mina löparskor nu. Än så länge så harvar de på på crosstrainern. Ska försöka komma ut så fort som möjligt.
Idag är det 1:a Mars också, det betyder att det bara är 2 månader kvar till maj och då är det ju verkligen vår och mycket att se framemot. Härligt härligt!!!
Hoppas ni alla haft en bra vecka och att ni får en fin helg, det ska vi försöka få!
Klippte lilleman litegrann igår också, runt öronen och i nacken. Det var första gången och han blev och se så stor ut. Kortet är innan klippet ;)

Kommentera här: