Kom igen nu vädret

Igår kväll la smhi upp en riktig domedagsrapport på Aftonbladet. MEN jag hoppas och tror att vi får uppleva lite vår nu snart! Alltså jag tycker att det borde vara plusgrader hela tiden men det kan väl vara okej med några minus på natten. Igår gick jag och Filip och hämtade lilleman på dagis. Jag hade bara min tunna jacka på mig och solen liksom gassade i ryggen på mig är inte det vår så säg?! Bara för att det var jättevarmt ifjol vid den här tiden så är det ju inte jätte konstigt att det fortfarande är snö kvar. Sen hade vi ju inte så väldigt varmt förra sommaren så hellre att det är kallt nu och varmt i sommar. Jag längtar verkligen asmycket tills det blir grönt och varmt, så mycket att det nästan inte är hälsosamt. Men det kommer en grönska någon gång.
Nu ska vi klä på oss och åka till jobbet en snabbis innan vi får påskledigt.
Ha en bra dag!!!!

Kommentera här: