Nytränad

Nytränad, nyduschad och nyäten, eller ja, det var en stund sen men fick till ett riktigt bra pass. Ni vet när man känner sig riktigt slut och lycklig på samma gång. Å får man till ett sånt pass då sitter känslan i ett tag, gött. Jag har sagt det förut men det tål att sägas igen, crosstrainer är asbra! Sen var det en träningskunnig människa på jobbet som sa att den är riktigt bra när man vill bränna fett och det vill man ju. Nej när man inte kan komma ut och springa eller som när jag har ont i benhinnorna så är denna perfekt!!! Kör man lite styrka efter ett pass på crossen så har man gjort bra ifrån sig. Men jag längtar efter löpningen. Tänk! Jag som alltid hatade att springa när jag var yngre. Trots att jag alltid har tränat på något vis så har löpning aldrig liksom funnits på världskartan. Men de senaste 3 åren när jag fått lite bättre ordning på mina ben och på tänket när det gäller löpningen så känns det riktigt gött. Jag kommer aldrig att bli en långdistansare men det är liksom inte målet heller. Målet är att hitta en träningsform som passar mig och som ger mig det jag vill ha av min träning. Så är det med det minsann!
Nu ska jag försöka snarka ikapp med fästmannen och vovven ;)

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Meeen va gullig du är då!! :) Tycker att axlar är bland det roligaste att träna så kör ganska hårt just med dom, roligt att det syns :)

Duktig du med som tränar å står i! Gillar inte att springa, långt iaf men kör några km nu mest för att se hur snabbt jag kan springa :)

Tur att det gick bra med dig idag!

Kommentera här: