Statistik

Lite fränt det här med statistiken på bloggen. Jag har ju inte varit så aktiv nu ett tag men så fort jag skriver så ökar statistiken på en gång. Jag gör ändå inte så mycket reklam för bloggen heller. Ibland lägger jag upp den på Facebook. Men lite fränt för jag ser ju att det är folk inne annars också men då är det inte så många unika läsare utan det är få men de klickar in sig ofta. Sen skriver jag ett inlägg och då blir det fler unika läsare och med det ökar ju klickandet också. Lite intressant såhär på fredagskvällen eller inte?! Jaja så kan det va.
Nu har vi iaf ätit lite enchiladas och nu ser vi på fotboll sen blir det nog något avsnitt av Lost innan det är dags för sängen. Imorgon ska vi till torsby och se på fotboll. Torsby möter Vansbro så det är ju lite kul. Sen vill jag gärna se mina brorsor spela!
http://torsbycity.se/news/index.php?option=com_content&view=article&id=1729:smatrevlig-match-naer-tif-slog-mora&catid=36:torsby-if&Itemid=59
Jättefin tröja och mössa som Leon fick på posten idag från gammel-mormor :)

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Tack tack säger vi! :) Ja tiden går fort minsann, men ändå känns det som att han varit med oss så länge :)Otroligt att de varit så små!!! Snart är det er tur att fira också :) hoppas allt är bra med er!

Kommentera här: