Skärpning

Igår började läsa min egna blogg. Åh va roligt och lite pinsamt att ha och läsa så nu ska jag verkligen försöka skriva. Om någon mer än jag läser så är det ju bara bonus. Det kommer nog gå lättare när vi går mot höst och lite mer rutinmässigt liv igen. Visst Filip har börjat jobba men Leon har fortfarande en veckas sommarlov kvar innan han ska börja på dagis igen. Det blir nog himla roligt för honom, det märks att han blir lite frustrerad när det bara är jag och barnen hemma. 
Annars rullar livet på som tvåbarnsmamma och nu känns det som att det ändå börjar finnas lite rutiner. Lillebror är väldigt snäll, äter, sover och bajsar. Han gör inte mycket väsen av sig. Han sköter sig bra på nätterna också, vaknar en gång och vill ha mat och det är helt okej för mig!
Själv så börjar jag bli som vanligt och känner inte av snittet nånting. Det enda onda är min rygg och mina axlar så jag lär nog boka in en massage sen har jag börjat träna upp ryggen och axlarna lite smått. Skönt att börja röra på sig lite igen och känna att kroppen fungerar.
Nej nu har jag inte tid nå mer, lillebror har ätit klart och vi får snart lite fikagäster.
Världens finaste storebror

Och världens sötaste Lillebror
Nej jag är inte partisk utan helt objektiv, haha!

Kommentera här: