Lillebror

Jag skriver nu ett tredje inlägg för att uppdatera alla läsare jag har...
första inlägget jag skrev var ett långt och ingående inlägg om vår fina Lillebrors ankomst. Men det försvann.
Så jag tänkte bara göra ett snabbt inlägg och tala om att vi fått en liten son och Leon har fått en lillebror och kunde inte va en stoltare storebror.


21/5 klockan 14.20 kom den finaste Lillebror man kan få. Med sina 2820g och 49 cm så klår han storebrorsans startvikt. Det blev ett par dagar för mig och Filip på sjukhuset innan han kom och sen blev vi kvar ett par dagar efter förlossningen. Allt gick efter omständigheterna väldigt bra trots att jag återigen fick Havandeskapsförgiftning fast denna gång blev det väldigt lindrigt och jag kände mig inte sjuk. På måndag ska Filip tillbaks till jobbet och jag ska då vara tvåbarnsmamma "på riktigt".
nej nu ska jag fortsätta mysa till Gladiatorerna tillsammans med mina killar.
Vi hörs snart igen!


Finaste killarna!

Kommentera här: