Sol

vilken dag det har varit hittills. Vi gick upp klockan 8 efter en ganska så bra natt. Åt lite frukost medans maken var ute och sprang. sen gick vi ut och har varit ute sen dess. Leon leker med grannpojken, så himla roligt. De cyklar mellan vårt och deras hus och ska tydligen bada hemma hos dom om en stund. Jag och lilleman sitter inne just nu då han blev hungrig och jag blev hemskt svettig efter ett par timmar i solen.
Nu ska vi försöka få Leon att äta lite innan de sticker iväg igen, inte det lättaste när han tycker att det är fullt upp hela tiden.
Resten av dagen ska vi bara passa på att njuta och lägga alla måsten åt sidan. Sista dagen när Filip är hemma, men han ska jobba 2 eller 3 veckor sen har han semester igen och Leon ska gå på dagis i 2 veckor till innan han får sommarlov. Skönt på ett sätt att få in lite rutiner innan det blir semester på riktigt. Det ska bli gött med riktig semester med hela familjen då jag också kommer kunna vara med och leka lite och sådär. Men jag börjar faktiskt känna igen mig själv igen, orkar röra mig som vanligt i princip så det är skönt, längtar tills första riktiga promenaden.
Jaja nu ska jag sluta skriva.

Satt och läste i en gammal födelsedagspresent från min fina man häromdagen. Så himla fin och så roligt att de han skrivit har hänt ❤

Kommentera här: