Bebis

Idag har vi varit i Falun igen på spec mvc. Allt såg bra ut och nu fick jag ingen ny tid utan ska förhoppningsvis bara gå på de tider jag har hos min vanliga mvc. Känns såklart väldigt skönt och NÄSTAN så man kan pusta ut lite, fast inte riktigt såklart. Men iaf så mår bebis super och växer precis som den ska, plutten väger ca 2,5kg... känns helt sjukt. De uppskattar att bebis kommer väga runt 3,3 om jag går tiden ut. På något vis så känns det som sagt nästan mer overkligt denna gång. Nu förstår man liksom verkligen vad det innebär att faltiskt bli förälder och få en bebis.
Efter besöket gjorde jag och min man en rolig sak och sen åt vi på Max, sjukt gött! nu ska vi mysa och varva ner lite i soffan innan sängen kallar.


här är han, vår stora goa kille 💜

Kommentarer:

1 Mormor:

skriven

Vicken goding han är,Duktig da,har städat oxå

Kommentera här: